субота, 2 травня 2020 р.

Увага! Контрольна робота " Сполучник як службова частина мови" для 7 класу


Сполучник як частина мови
1. Визначити рядок, у якому всі сполучники належать до сурядних.
А Як, мов, коли, тому що;
Б або, також, однак, не то...не то;
В хоча, хай, поки, нібито;
Г проте, що, але, щоб.
2. Визначити рядки, у яких сполучник з'єднує однорідні члени.
А Історико-мистецьку екєпедицію з метою обстеження храмів провів обласний краєзнавчий музей, а її науковим консультантом став професор зі Львова.
Б Видавництво й обласна бібліотека за сприяння обласної державної адміністрації та обласної ради започаткували регіональну книжкову виставку.
В Читачі висловлювали своє-захоплення особистістю письменника і ділилися враженнями від прочитаних книжок.
Г Про Модеста Левицького говорили у своїх виступах письменники, а гості висловили думку про необхідність видання повного зібрання його творів.
3. Визначити рядок, у якому підрядні сполучники можуть належати до різних груп за значенням.
А Як, коли;
Б якщо, хоча;
В що, наче;
Г аби, щойно.
4. Визначити рядок, у якому вжито повторюваний сполучник.
А Своєрідні погляди народу не тільки на вітер, вихор, дощ, веселку, а й на хмару, вир, росу.
Б Ти любиш тут кожен соняшник і кожну їхню усмішку, тобі воно дороге, рідне і наймиліше.
В Колективи-учасники конкурсу радували і чудовим виконанням хорових творів, і різноманітністю репертуару.
Г Коли зриваєш на грядці чорнобривець, здається, зриваєш не квітку, а своє серце з грудей виймаєш.

5. Визначити рядок, у якому всі сполучники пишуться разом.
А Для/того/щоб, за/те, з/того/часу/як, тому/що;
Б по/ки, ні/би/то, у/зв'язку/з/тим, через/те/що;
В що/б, не/наче, як/би, про/те;
Г незважаючи/на/те/що, як/що, так/що, ні/би.
6. Установити відповідність між підрядними сполучниками та їх групами за значенням.
А  Щойно, поки, ледве;                                     1 Причинові;
Б  з тим щоб, аби, для того щоб;                      2 з'ясувальні;
В  тому що, бо, оскільки;                                  3 часові;
Г  як тільки, з того часу як, коли.                     4 мети.
Д  як, що.
7. Установити відповідність між сурядними сполучниками та їх групами за значенням.
А Проте, зате;                       1 Єднальні;
Б або, не то...не то;                         2 протиставні;
В і, ні...ні;                              3 розділові.
Г ні...ні, також.
Д але, однак.
8. Прочитати. Виписати сполучники, зробити їх повний морфологічний розбір.
Нагадаємо, що влітку минулого року талановита майстриня з Волині брала участь у І Міжнародному фестивалі солом'яного мистецтва, а цього року перемогла у Міжнародному фестивалі солом'яних масок «Міфи і легенди» (3 альманаху).
9. За поданим початком скласти два речення, використовуючи сполучники підрядності:
а) мети;      б) допустовий.
У Музеї української літератури відбулась презентація книги,…

Немає коментарів:

Дописати коментар