суботу, 2 травня 2020 р.

Увага! Контрольна робота " Займенник як частина мови" для 6 класу

Займенник
1 рівень
1.Займенниками є всі слова рядка
А. Ви, всякий , що, ніяк, жоден
Б.  Вони, мій, скільки, хто? котрий
В. Деколи, чий, наші, їх
Г.  Моя, скільки? абияк, ти
2.      Займенник співвідноситься з
А.  Дієсловом, іменником, прислівником
Б.  Прикметником, прислівником, іменником
В.  Числівником, прийменником, прикметником
Г.  Іменником, числівником, займенником
3.      З’ясуйте , яким членом речення виступає виділений займенник  
Усяка травичка на своєму корені росте.
А.  Підметом
Б.  Додатком
В. Означенням
Г.  Обставиною
4.      З’ясуйте скільки займенників у цьому уривку
Вона була красуня з Катеринівки.
Було у неї п’ятеро вже нас.
Купляла нам гостинчика за гривеник,
Топила піч і поралась гаразд.
 А. 4       Б. 2      В. 3     Г. 5

5.      Усі займенники є особовими
А.  Я, мені, мене, мій
Б.  Твій, ти, тобою, тебе
В.  Ви, ваш, вам, вас
Г.  Мене, тобі, вам, ти
6.      Присвійний займенник є в кожному рядку, ОКРІМ
А.  взяти його зошит
Б.  схвалити мій проект
В.  запросив її в кіно
Г.  знає своє місце
7.      Разом треба писати всі займенники рядка
А.  Будь/з/ким, де/хто, ні/який
Б.  Що/небудь, аби/який, хтозна/що
В.  Аби/до/кого, ні/кому, казна/яка
Г.  Ні/скільки, де/який, аби/чий
8.      Через дефіс треба писати всі займенники рядка
А.  Аби/кому, ні/скільки, хтозна/кого
Б.  Бозна/що, будь/кого, ані/кому
В.  Що/небудь, казна/чому, який/небудь
Г.  ні/з/чого, бозна/кому, чий/небудь
9.      Немає орфографічної помилки у словосполученні
А.  залишитися ні з чим
Б.  де-які питання
В.  які сь незрозумілі дії
Г.  гніватися хтозна чому
10.    До одного розряду належать усі займенники в рядку
А.  Ніхто, скільки, ніщо, ніскільки
Б.  Мій, наш, вони, ваш
В.  Абияка, який, скільки-небудь, чий
Г.  Інший, сам, всякий, весь
11.    Неозначені займенники творяться від
А.  Особових
Б.  Присвійних
В.  Вказівних
Г.  Відносних
12.    Виділені займенник належить до одного розряду в усіх реченнях, ОКРІМ
А. Що не забуду я  ніколи?
Б.  Намалюю квіти, що ростуть у лузі.
В.  Хто наш народ? Яка у нього доля?
Г.  Та до кого ж я літатиму?
2 рівень (всього 6б)
13.  Перепишіть слова, розкриваючи дужки.
(Що) небудь, (коли) небудь, (ні) (до) чого, (ні) коли, (де) хто, (де) коли, (аби) як, (аби) хто, який (сь), (де) кілька, (ні) який, (ні) де, (ні) хто, (ні) (за) що, (ні) звідки, (ні) як, (казна) де, (казна) хто, (хто-зна) коли, (хтозна) скільки, (ні) (від) кого, де (небудь), який (небудь), (будь) де, (будь) що.
13. Провідміняти займенники оцей, вони, бозна-хто.
14.Записати речення, підкреслити головні і другорядні члени речення. Розібрати займенник як частину мови.
У нього очі наче волошки в житі (А. Головко).

Немає коментарів:

Дописати коментар