вівторок, 9 жовтня 2018 р.

Гімнастика для розуму...


Завдання для учнів 8 класу
1.     Відредагувати речення. Довести, що при невмілому користуванні розділові знаки стають доволі підступними
Помилувати не можна повісити.
2.     Відредагувати речення . Щоб усунути або зменшити комічний ефект, потрібні всього - на - всього незначні пунктуаційні втручання. Які саме?
Громадяни, корови, телята, та інша худоба можуть випасатись тільки на спеціально відведених місцях.
3.     Виписати речення в такому по­рядку: 1) з однорідними члена­ми, поєднаними тільки інтона­цією; 2) сполучниками; 3) змі­шаним зв'язком.
До чого ж гарно й весело було в нашому городі! Ото як вийти з сіней та подивитись навколо геть чисто все зелене та буйне. Цвіте малина, смородина, тютюн, квасоля. Рослини лізли одна на одну, переплітались, душились, дерлися на стріху, повзли на тин. А вздовж тину, за старою повіткою, росли великі кущі смородини, бузи­ни і ще якихось невідомих рослин. Там неслися кури нишком од матері і різне дрібне птаство. А соняшни­ка, а маку, буряків, лободи, укропу, моркви! А малини красної, білої! А вишень, а груш солодких! (О. Дов­женко).



Немає коментарів:

Дописати коментар